שלום רב, אני גר בדירת דמי מפתח עם אחי. הדירה עברה לחיזקתנו אחרי הוריינו ז"ל לפי חוק הגנת הדייר. אני משלם שכר דירה חודשי לבעל הדירה הרשום בטאבו. כאשר אני מבקש הנחה בארנונה לפי מבחן הכנסות, איזה סוג של הנחה אני זכאי לקבל? האם אנחנו נחשבים 2 נפשות שגרים יחד (כמו זוג נשוי למשל) ואז מקבלים X הנחה יחד? או כל אחד מקבל הנחה ומשלם על החלק היחסי שלו בדירה? מה נכון לגבי המקרה שלנו? בתודה רבה
ויק שלום
ההנחה לפי מבחן ההכנסות , תיבחן לפי משפחה.
אני ממליץ לפנות לרשות הספציפית לקבל הסברים מפורטים אודות ההנחה הרלבנטית.
בברכה,
רונן צרפתי,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לכל עיריה יש את הנוהלים שלה ואם הבקשה לא ממוסמכת או נראה שהדברים לא ברורים יכולים לקבוע איתך פגישה ולבדוק את הענין. לאו דווקא חקירה אבל ניתן לעשות חקירה כלכלית גם בלי להגיע אליך. בכל מקרה בדרך כלל מתא...
המשך תשובה