שלום, אני עומד לעבור ניתוח שיקומי בכתף, השיקום אמור להימשך מספר חודשים שבהם אהיה באובדן כושר עבודה, השאלה היא האם אוכל להגיש תביעת נכות גם עבור נכות הזמנית שתהיה מהביטוח הלאומי?
קשה לענות ללא מידע האם ברשותך פוליסה של אובדן כושר עבודה כמה זמן תיעדר, האם תקבל שכר בתקופה זו וכו'
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רונית לוי
055-4532795
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש קיזוז עם תלויים במידה ומקבל קצבה מקרן הפנסיה. אם מבוטח בביטוח מנהלים צריך לראות בתנאי הפוליסה אם יש קיזוז עם ביטוח לאומי. אין פגיעה בזכויות כל עוד מוכיח חשאינו יכול לעבוד. במידה ותרצו ליווי עו"ד...
המשך תשובה