שלום. הייתה לי תאונת עבודה לפני כ-4 שנים ואני כרגע נמצא במצב של 100%זמני לפי ביטוח לאומי. אני מאוד לא מרוצה מצורת העבודה של העו"ד. מבקש לדעת האם ניתן וכיצד ניתן להחליף עו"ד כשאני באמצע ההליך. תודה רבה.
דינאל שלום,
הפורום עוסק בנושאי תביעות לתגמולי ביטוח. שאלתך אינה עוסקת בתביעה לתגמולי ביטוח ולפיכך אינה מתאימה לפורום זה. בהצלחה!
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רונית לוי
055-4532795
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ההגדרה השכיחה של אובדן כושר עבודה חלקי הינה אובדן היכולת לעבוד בשיעור העולה על 25% ועד לשיעור 74%. כך שבהתאם לנתונים לעיל אינך נמצא באובדן כושר עבודה חלקי, בכל מקרה מציעה שתבחן את ההגדרה בתוכנית שלך....
המשך תשובה