שלום, אני עצמאית ויש לי נכות ממחלת מקצוע מביטוח לאומי לצמיתות ומקרן פנסיה זמני. אני עובדת, אבל לא במקצוע שלי. עכשיו הם מבקשים ממני שומה עצמית עבור שנה אחרונה ומחזור עסקי שעלה. מה זה אומר? הם ימשיכו לשלם לי? אני רק מנהלת את העסק ומעסיקה עובדים.
.jpg)
מהנתונים שנתת התמונה לא מספיק ברורה.
בעקרון קרן הפנסיה מאשרת אובדן כושר עבודה למי שלא עובד בכל עבודה סבירה ולא בוחנת עיסוק אחרון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רונית לוי
055-4532795
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ההגדרה של אובדן כושר עבודה לרב קובעת אי יכולת לעבוד בעבודה שלך או בכל עבודה סבירה אחרת בשיעור של לפחות 25% ומעלה. ככל והמסמכים הרפואיים שלך מראים אי יכולת לעבודה מלאה ובפועל אכן את עובדת באופן חלקי א...
המשך תשובה