שלום רב, התחלתי לעבוד בארגון וכעבור 3 חודשים הוצאה לי פוליסת ביטוח מנהלים לפי הפוליסה המעסיק מפריש 5% + 8.333% ו אני מפריש 5% * 0.95% על א.כ.ע האם זה חוקי שאני מפריש א.כ.ע? (אם כן אנא תפנו אותי למקור החוק ולסעיף הרוונתי) כמו כן המעסיק שלי טוען שאני חייב שיהיה לי סעיף א.כ.ע למרות שאני עדיין צעיר (בן 30) ואיני מעוניין בגיל זה בהפרשה זאת! המעסיק טוען שאם יקרה לי משהו בעבודה (פציעה פיזית) אני אהיה מבוטח וזה גם יכסה אותו מאחריות של פיצויים בגין אובדן כושר עבודה, מה דעתכם על הטענה זו? האם יש חוק שמסדיר את אחריות המעסיק לנזקי גוף או תאונות בעט עבודה אני אשמח אם תפנו אותי אליו. אשמח לקבל את עזרתכם בנושא! תודה!
ככל שתאונה נגרמת בגלל אחריות ורשלנות המעביד כי אז המעביד חייב בפיצויים וכן ביטוח חבות מעבידים שלו. אבל עניין אכ"ע זה אחר לגמרי. כן כן בהחלט כדאי לך גם בגילך כיסוי אכ"ע . כיסוי ביטוחי בא לפני אוכל....
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רונית לוי
055-4532795
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בכל פניה לקבלת אובדן כושר עבודה על המבוטח להוכיח מצבו ולהציג מסמכים רפואיים. ככל ואת נדרשת לסיוע וייצוג מול הקרן מוזמנת ליצור עימי קשר המספר שלי נמצא בעמוד שלי באתר...
המשך תשובה