שלום רב, הננו בניין שמנוהל ע"י חברת ניהול, בשבוע האחרון קיבלנו מהם מכתב שהם מוסיפים תשלום נוסף על העלויות החודשיות בגין "צו הרחבה - עובדי ניקיון" תוספת של 12% האם הדבר תקין ? החוזה שלנו איתם עד סוף נובמבר, ובחוזה אין דבר המזכיר שינויים כאלה אודה למידע גיא
שלום גיא,
על מנת להשיב לשאלתך יש לקרוא היטב את הוראות הסכם הניהול.
אני מציע כי בשלב ראשון תפנה את שאלתך לחברת הניהול.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
עקרונית בבניין חדש אמורה להיות חנית נכים, אולם בכדי לתת תשובה לגבי המקרה שלכם יש לעיין בהסכם המכר תתקשרי ...
המשך תשובה