לגבי חשבון מים בבניין משותף- אם הייתה נזילה בחלק של הבניין המשותף ולא של הדירה מי אמור לשאת בהוצאות בעל הדירה או השוכר? תודה רבה.
שלום יעל,
מקובל כי תשתיות ומתקני הבית המשותף מתוחזקים ומנוהלים על ידי בעלי הדירות לרבות תיקונם בשל תקלה או בלאי. נהוג כי ההוצאות השוטפות חלות על השוכר והכל בהתאם להסכם השכירות ולהוראות הקבועות בו בעניין זה.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
הנוהל: פניה כתובה לוועד הבית, ןאם לא עוזר תיעה בפני המפקחת, רק המקרים דחופים ניתן לאחר סירובלתקן ולדרוש תשלום מוזמנים להתקשר ואסביר המספר שלי נמצא בעמוד שלי באתר...
המשך תשובה