בעת החלפת ועד, התברר שהועד הקודם (מי שניהל את הכספים כיהן כמה שנים) התנהל באופן לא דביר. למרות שעל פניו לא נראה שחסר כסף בקופה, מכל השיקים שבנמסרו לספקי שירות לא נשאר העתק או אסמכתא על הסכום או מי שקיבל את השיק, וכל הקבלות שניתנו לדיירים עבור תשלום מיסי ועד גם לא נרשמו. מה לעשות?
קובי שלום,
יש לדרוש הסברים מועד הבית לגבי אופן ניהול הכספים ובאם התשובות שיתקבלו לא ישביעו את רצונכם ניתן להחליף את הנציגות.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אם מדובר ברכוש משותף הוועד יכול לדרוש שתפסיק להחנות שם ואם מדובר ברכוש ציבורי אז העיריה חוייבת, מציע לשלוח אליה מכתב התראה בעניין...
המשך תשובה