יוחאי שלום, לנו יש תקנון אחיד עליו חותם דייר העורך אירוע. התקנון כולל מספר הנחיות שימוש והטלת אחריות על בעל האירוע לשאת בעלויות אם נגרם נזק כלשהו לחדק ו/או לציוד שבו. אני התכוונתי לשאול האם בתקנון הקיים, אפשר להכניס נוסח/סעיף כלשהו שיטיל את האחריות על בעל האירוע במקרה של אורח שנפגע. האם מדבריך משתמע שבכל אירוע ננסח תקנון ספציפי לאירוע?
משה שלום,
ניתן לקבוע הוראות שונות ולהחילן על פי הצורך. אני מציע כי תפנו אליי בעניין זה (לו השלכות רוחב לא מועטות) באופן פרטני.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אין קשר בין תשלום מיסי וועד לטענות דיירים, הם חייבים לשלם ללא קשר לפינוי • הנך מוזמנ/ת ליצור קשר להשלמת הפרטים והכוונה לרשותך, עו"ד רפי רפאלי...
המשך תשובה