שלום, 1. כמה דיירים צריך כדי לאשר מרפסת? 2. לבניין יש דירה בכל צד שלו (4 צדדים) - האם מספיק שרק הדיירים בצד אחד יאשרו? אם כן - כמה אחוזי אישור מספיק? האם יש לשאר הצדדים זכות וטו או משהו כזה?
נמרוד שלום,
עקרונית, הוספת מרפסות עולה כדי הרחבה ולכן נדרשת הסכמה של 75% מבחינת הבית המשותף, אך יש להבי מהו בדיוק מהות הפרויקט.
מבחינת הועדה המקומית לתכנון ולצורך היתר הבניה ייתכן ויידרש רוב אחר בהתאם לתוכנית ולאופן הוספת המרפסות (חזית עורף וכד').
כך או אחרת לא ניתן לחייב בעל דירה להוסיף מרפסת בניגוד לרצונו.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מציע לא לתקן לבד! שכן יש מספר תנאים לקבלת החזר, כמו כן אם יאשימו אתכם כי הפעילות שלכם גרמה נזק וכד` מוזמנים להתקשר אסביר כיצד לפעות כאשר אין נציגות 0509000145...
המשך תשובה