יש לי דירה דו-קומתית בבית משותף של 7 דירות בכפר סבא. יש בגג רעפים. בסערה האחרונה היו נזילות רציוניות לתוך הדירה שלי עקב פגיעה ברעפים. מי צריך לצאת בעלויות הדייר או ועד הבית תודה סטיב
סטיב שלום,
ככל שהגג הינו צמוד לדירתך הרי שהאחריות לתחזוקתו ותיקונו מוטלת עליך. אם הוא מהווה חלק מהרכוש המשותף באחריותם של כלל בעלי הדירות לשאת בתיקונו.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
כל דייר אמור להשתתף בשטח המשותף של דירתו אם זה מוגדר כשטח משותף על כולם להשתתף ואם שטח מסויים מוצמד לדיירים מסויימים רק הם ישתתפו...
המשך תשובה