שלום לעו"ד יוחאי ניר התקבלה החלטה באסיפה הכללית בלי התנגדות להתקנת מצלמות אבטחה, הותקנו המצלמות, האם אפשרי שהמצלמות יהיו מחוברות לאינטרנט ונציגות וועד הבית יצפו בזמן אמת על המתרחש בלובי ומסביב לבניין. תודה ובכבוד רב, חוליו
שלום רב,
מצלמות נועדו לצפיה בין אם בזמן אמת ובין אם בדיעבד. יחד עם זאת, יש להשתמש באפשרות שניתנה לצפיה, בדרך מקובלת ובתום לב.
מצלמות מעצם טיבן מהוות פגיעה בפרטיות ועל כן יש לקבוע כללים ולפיהם הפגיעה תהא המינמלית ביותר ותשרת את המטרה שלשמן הותקנו.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
כמובן שאסור יש מספר פעולות בהן נמיתן לנקוט החל מהטרדה מאיימת ועד פניה למפקחת להסרת/הסטת המצלמות תתקשרי ואסביר מה מותר להם ומה אסור ...
המשך תשובה