דייר התקין מצלמה בכניסה לבניין לפני שנים( לא קיבל את אישור הדיירים) אין לנו בעיה עם המצלמה כשלעצמה אך אנחנו דורשים שגם לנו תהיה גישה למצלמה ולצילומים שלה האם אפשרי? והאם יש חובה לועד בית לאפשר גישה לכל הדיירים למצלמות שהועד התקין ?
חיים שלום,
יש להבין מהן נסיבות התקנת המצלמה, מהי מטרת ההתקנה, כיצד מומנה ההוצאה והאם אכן ועד הבית הוא הגורם שהתקין אותן והן באחריותו.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מחסנים משותפים מיועדים לכלל הדיירים, והאספה הכללית קובעת הוראות בדבר האחסון , הדרך לשינוי הינה באספה כללית ואם חשים מקופחים בתביעה בפני המפקחת...
המשך תשובה