שלום לכולם רציתי לדעת אם יש איזו שהיא בעיה חוקית שמונעת ממני להעלות את אופנוע השטח שלי במעלית המשותפת של הבנין לתוך הדירה שלי ? האם מישהוא יכול להתנגד לזה או לא לאפשר לי ?מבחינה חוקית .. תודה על התשובה
חיים שלום,
בהיעדר תקנון מוסכם או קביעה אחרת יש לנהוג בהתאם לאמות מידה של היגיון ושכל ישר. בכפוף לשמירה על הסדר מבלי שנגרמים נזקים למתקני הבית המשותף ניתן להשתמש במעלית לטובת דברים נוספים. יחד עם זאת, מדובר בכלי כבד שמעלית אשר תפקידה להעלות נוסעים אינה בהכרח מיועדת אליו. ישנם בניינים בהם ישנה מעלית משא המיועדת לנשיאת משאות כבדים.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עוד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
רוב הדיירים באספה כללית יכול לקבוע את זמני חלוקת השימוש בחניה, ואם דייר לא מקיים אותם ניתן לתבוע אותו, כמו כן ניתן לשלוח אליו מכתב התראה על שימוש לא סביר ברכוש המשותף...
המשך תשובה