שלום חברי הועד קיבלו מכתב הדורש מהם להציג קבלות,חשבונות,תדפיסי בנק שאותם הם מסרבים להציג לדרישת הדיירים . הועד מתכוון לקחת עו״ד ע״ח קופת הועד שיענה למכתב מהעו״ד שקיבלו שבזה״כל דורש דרישה לגיטימית שאותה אינם מיישמים. האם מותר לחברי הועד לממן לעצמם עו״ד על חשבון הדיירים במקרה הזה ?
גל שלום,
במסגרת סמכויותיה של נציגות הבית המשותף לשכור את שירותיו של עורך דין לטובת ייעוץ וטיפול בענייינים המשפטיים הנוגעים לניהולו השוטף של הבית המשותף.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
רוב הדיירים באספה כללית יכול לקבוע את זמני חלוקת השימוש בחניה, ואם דייר לא מקיים אותם ניתן לתבוע אותו, כמו כן ניתן לשלוח אליו מכתב התראה על שימוש לא סביר ברכוש המשותף...
המשך תשובה