בבניין הוחלט לשפץ את המעלית , ועד הבית העביר את ההצעה בין הדיירים חשוב לציין שלא החתים מי בעד או מי נגד 50% שילמו . המעלית שופצה לא נשלח הודעה או התראה לדיירים על כך שבמעלית תדלג על הקומות שלא שילמו. וכך נעשה האם זה חוקי?
מאיה שלום,
יש להבין בדיוק מהו השיפוץ שבוצע והאם נדרשת לגביו הסכמה כוללת או חלקית של בעליה דירות.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בהנחה שעניין המצלמות התקבל על ידי רוב באספה כללית, אינטרנט למצלמות זו תחזוקה שוטפת שעל בעלי הדירות לשלם, אין חובת תשלום של השוכרים כלפי הנציגות , יש חובת תשלום של השוכרים כלפי בעלי הדירות עימם הם חתמו...
המשך תשובה