שלום דיר רכש בבניין דירה הסמוכה לו. פתח פתח מתוך הבית לדירה הסמוכה הרחיב את דירתו. לא ביטל את דלת הכניסה הראשית ומשכיר חלק ממנה. כעת מבקש לשלם ועד עפ"י גודל דירת הגג שחולשת בפועל על שטח של שתי דירות אך בטאבו מופיעה 35% פחות מגודל שתי הדירות. יש לציין כי שתי דירות הגג פתחו כל אחת פתח ומשכירות יחידת מגורים כיצד ניתן לצאת מהתסבוכת הזו ?
שלום רב,
יש לפנות לקבלת ייעוץ פרנטי בין היתר בהתאם למסמכי הבית המשותף.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בעלי הדירה חבים כלפי הדיירים והשוכרים כלפי בעלי הדירה בהסכם שכירות כל אחד וההסכם שלו עם זאת נראה שנפילת אריחים לא קשורה לשוכרים...
המשך תשובה