בחודש ספטמבר החלפנו 7 בעלי דירות את הביוב בעלות של 24,000 ש"ח. מכיוון שיש דירה אחת בבעלות חלמיש שילם כל בעל דירה את החלק של חלמיש (ביוב גלש). לאחר התיקון פניתי לחברת חלמיש שמוכנה להעביר את חלקה היחסי רק! לחשבון ועד הבית. אין ועד בכניסה וגם כל הניסיונות להקים ועד לא מצליחים ואין אפשרות לפתוח חשבון ועד עקב כך. האם יש אפשרות שהדיירים יקבלו את כספם מחברת חלמיש למרות שאין ועד בית ?
יהודה שלום,
ישלפנות לחלמיש באופן פורמלי ולדרוש את החלק הרלוונטי.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דייר אינו רשאי לבצע קידוחים על דעת עצמו הדבר חייב להיות באישור רוב הדיירים רק באמצעות קבלן רשום מוסמך ועל חשבון אותו דייר...
המשך תשובה