שלום 1. האם חובה לנהל ספרי חשבונות ידניים או אפשר להסתפק בדיגיטלי (אקסל) 2. מה דין שמירת מסמכים סרוקים במחשב. 3. כמה זמן יש לשמור קבלות וחשבוניות נייר אם סורק אותם
צבי שלום,
חוק המקרקעין אינו מתייחס לאופן ניהול ספרי הבית המשותף, אלא לעצם חובת ניהולם.
מוטב ולמען כלל הדיירים לשמר מסמכים אף מעבר לחובות החלות על מערכת ניהול חשבונות (7 שנים) כדי להקל על הנציגויות והדיירים בנושאים שונים שיכול ויתעוררו בעתיד.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
053-6260796
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
תלוי מהיכן נגרם הליקוי אם מרכוש משותף אז כל הדיירים נושאים בעלות, ואם ממרפסת המוצמדת לדירה מסויימת אזי בעל הדירה אמור לשאת בעלות, תתקשרי להסביר ואכוון אותך 0509000145...
המשך תשובה