שלום לעו"ד ניר בבניין שלנו, המנקה הוא אחד הדיירים והוא נציג וועד הבית ביחד עם היו"ר, היו כמה תלונות מדיירים על הניקיון והיו"ר רוצה להפסיק את עבודתו של "המנקה", מצד שני ישנו הנציג השני שהוא גם "המנקה" שאינו רוצה ב"פיטוריו", האם נכון וצריך להביא את המחלוקת לאסיפת דיירים שתחליט בנידון. תודה ובכבוד רב, משה
שלום רב,
הסוגיה נוגעת, בין היתר, ליחסי עובד מעביר ועל כן יש להיוועץ בטרם קבלת החלטות עם עורך דין הבקיא בתחום.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
כתב הגנה בנפרד עם מסמכים תומכים, ולצרף אליו במסמך נפרד כתב תביעה שכנגד יש לשלם אגרה בהתאם לסעדים המבוקשים ולשלוח יחד, אם דרוש הסבר אפשר להתקשר 0509000145...
המשך תשובה