שלום, אני גרה בבניין 16 דירות.לבניין חניה רשומה בטאבו אך אין חלוקה לכל דייר, כך גם ל2 בניינים נוספים צמודים אלינו. לאחרונה, הבניין לידינו החליט לסמן חניות לדייריו, לשים שילוט, כך שלכל דייר תיהיה חניה שלו,ואף אחד הדיירים החליט לשים עמוד בחניה, כך, שכביכול לדירים שם יש חניה פרטית ולאלו עם רכב נוסף חונים אצלנו... האם חוקי? האם ניתן למנוע? תודה מראש על המענה
אתי שלום,
סימון החניה צריך להתבצע בהתאם למסמכי הבית המשותף. פעולה נמהרת יכולה להוביל לחוסר סדר, ועל מכן מוטב כי תתרי בדיירים שלא יגרמו לפגיעה בזכויותיכם.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
כמובן שעל המשרדים להשתתף בכל העלויות כמו כן יש לבדוק את תשריט הבניין והתקנון ולפעול ע"פ הוראותיו, תתקשרי ואסביר המספר שלי נמצא בעמוד שלי אתר...
המשך תשובה