שלום רב יש לי דירה שאני משכירה אותה השוכרת שלי כל הזמן מתלוננת על ריחות אשפה חמורים שעולים מהדחסנית שלא נותן לה להישאר בבית הועד לא כל כך מטפל הדיירים שמים כביכול פס לא זורקים את האשפה בצורה נכונה עכשיו השוכרת שלי רוצה לעזוב מה שגורם לי נזקים של שכירות אובדן הכנסה הועד כמובן דורש את תשלום דמי הועד מה אני אמורה לעשות את מי אני אמורה לתבוע
קארן שלום,
תפקידו של הועד לנהל את ענייניו השוטפים של הבית המשותף ובכלל זה לדאוג לתחזוקתם וניהולם של המתקנים המשותפים. אני מציע שתפני אליי באופן פרטני ואנסה לסייע לך.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אין סמכות לוועד הבית לחייב דייר לבצע ביטוח צד ג` ואותם דיירים לוקחים אחריות ככל שיקבע שיש נזק מהעמדות שלהם, אולם בהחלט כדאי להציע זאת בכתב לאותם דיירים שלא יהיו חשופים לתביעות...
המשך תשובה