שלום, יש בבעלותנו דירת 3 חד' שבמקור 4 חד'. תשלומי הוועד והשיפוצים שעושים לבניין עכשיו הם לפי מספר החדרים. עד היום שילמנו על 4 חדרים דמי וועד. לאחרונה הוסיפו דירות 3 חדרים ממ"ד והם הפכו ל-4 חדרים ומשלמים על 3 חדרים.אין תקנון כתוב אך הוחלט לפי רוב שמשלמים לפי מספר חדרים וכשטענתי ששלנו 3 חדרים אמרו שמשנה מה שבמקור ועלינו לשלם עבור 4 חדרים. מה החוק ומה אפשר לעשות? תודה רבה
שלום רב,
באפשרותך לשלם בהתאם לסעיף 58, כלומר בהתאם לשטח הדירה שלך אל מול שאר שטחי הדירות בבית המשותף.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש לבדוק: האם העיריה דורשת היתר האם זה מהווה הפרעה לתמרון או משנה את חזות הבית יש לבדוק האם יש הוראות בתקנון המוסכם בעניין...
המשך תשובה