שלום, דיירת מסרבת להשתתף בכיסוי הוצאות תיקונים בדירה, שנפגעה מנזילת מים מהגג המשותף. לטענתה, לפני שנתיים דירתה נפגעה מאותה תקלה, והיא תיקנה על חשבונה. בזמנו היא לא דיווחה לאף אחד על התיקון, ולא ביקשה השתתפות של הדיירים האחרים בתשלום, אולי כי לא ידעה שהיא זכאית לכך. איך פותרים את הויכוח כרגע? תודה מראש!
שלום רב,
יש להיוועץ בעורך דין הבקיא בתחום ולשקול נקיטה בהליך משפטי.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אין קשר בין תשלום מיסי וועד לטענות דיירים, הם חייבים לשלם ללא קשר לפינוי • הנך מוזמנ/ת ליצור קשר להשלמת הפרטים והכוונה לרשותך, עו"ד רפי רפאלי...
המשך תשובה