שלום, עברתי לדירה חדשה בבית משותף והעברתי שק תשלום לוועד עבור מספר חודשים , נציגת הוועד לא מוצאת את השק והנחתה לבטל אותו . על מנת לשלם באופן מסודר , ביקשתי לקבל אישור ניהול חשבון בנק או אסמכתא אחרת עם פרטי חשבון הוועד על מנת לבצע תשלום , נציגת הוועד מתעלמת ורק מסכימה לכתוב את הפרטים ללא מתן אסמכתא. אני מצידי לא סומכת על הוועד ולא מבינה למה אינני יכולה לקבל את פרטי הבנק לתשלום באופן מסודר. זכותי לקבל אסמכתא בדבר היות החשבון שייך לוועד. האם אני יכולה להמנע מתשלום עד שתנתן לי אסמכתא לפרטי חשבון הבנק ?
שלום רב,
נדמה כי מדובר על דרישה לגיטימית של דיירה מהועד ויש להעביר אליכם את הפרטים. מוטב שלא להימנע מתשלום מיסי הועד בנסיבות אלה.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
053-6256688
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
א. שכר לחבר ועד רוב דיירים ב. שחרור מתשלום כספי וועד כל הדיירים ג. אם וועד לא מתנהל בשקיפות מלאה ניתן לפעול מולו מוזמנת להתקשר להמשך תהליך המספר שלי להתקשרות נמצא בעמוד שלי באתר...
המשך תשובה