הייתה אצלי נזילה לקיר של השכנה, היא במקביל התלוננה על קצר חשמלי בבית והזמינה חשמלאי באופן פרטי שגילה כי הקצר נגרם בעקבות הנזילה ממני, באותו רגע גם ביצע תיקון ולקח מחיר מופקע עבור התיקון. השכנה הגיעה אלי עם הקבלה ודרשה שאשלם את זה. לא דאגה לעדכן אותי שהנזק נגרם בגלל הנזילה ולא נתנה לי הזדמנות לבצע תיקון ע"י בעל מקצוע שאני אזמין. האם עלי לשלם לה?
שלום רב,
מוטב להגיע להסכמה על תשלום סביר בהנחה שברור כי הנזק נגרם כתוצאה מדירתך.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי) ,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אין אפשרות לחייב אתכם בתשלום, אולם ברגע שתשתמשו שימוש כלשהו תצטרכו להשלים את חלקכם, מומלץ להשתתף זה מעלה את ערך הנכס והכי חשוב זה מציל חיים...
המשך תשובה