אנחנו דיירי בית משותף ביקשנו לבנות מרפסת תלויה, וועדה מקומית אישרה הבקשה, שכנים שהתנגדו פנו לוועדת ערר וזו ביטלה את ההיתר, והחליטה כי תנאי לקבלת היתר יותנה בהכנת תבע בסמכות וועדה מקומית, האם אין בכך אפליה לרעה, איך ייתכן שבירושלים בונים אלפי מרפסות מבלי להזקק להכנת תבע, ורק לבניין שלנו מבקשת וועדת הערר להכין תבע , האם אין כאן החלטה שרירותית של וועדת הערר, אודה לסיוע שלכם בנדון, עלי לציין שהחלטת וועדת הערר ניתנה לפני שנתיים
שלום רב,
לאור מתן ההחלטה לפני שנתיים נראה שהעניין כבר לא רלוונטי מבחינת ערעור. מכל מקום לא ניתן להשיב בצורה רצינית מבלי לעיין בהחלטות המנומקות של וע' ערר ווע' רישוי.
עו"ד אייל אשכנזי
אין באמור משום יעוץ משפטי או אחר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש לבדוק בחוק עזר עירוני שם יש פירוט אילו חיות ובאילו תנאים יש להחזיק חיות בבית כמו כן אם מהווה מטרד ניתןלדרוש שלא יחזיק...
המשך תשובה