אני גר בבנין בן 7 דיירים כאשר הדייר השביעי הינו פנטהאוס מעלית הבנין משמשת 3 קומות כאשר הרביעית הינו הפנטהאוס והמעלית משמשת אותו באופן אישי ועוצרת בתוך דירתו (אין אפשרות לבחור קומה רביעית אלא רק לדייר בפנטהאוס) שאלתי היא כיצד אמור להתחלק התשלום עבור האחזקה השנתית של המעלית
אלי שלום,
תקנון הבית המשותף הוא הקובע כיצד יתחלקו עלויות הרכוש המשותף. במידה ואין אזכור לנושא בתקנון הרי שהתקנון המצוי חל. ניתן לכנס רדיפת דייריםמולשנות התקנון ברוב קולות.
בברכה,
נעם קולודני, משרד עורך דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אם אין הוראה אחרת בתקנון אתה אמור לשלם מיסי וועד בהתאם לשטח דירתך אל מול שאר שטחי הדירות אין משמעות לכמות אנשים או משפחות...
המשך תשובה