אנו עומדים להתחיל בתהליך רישות הבית שלנו כבית משותף.נכון להיום בנסך טאבו רשומים רק החלקים היחסיים של כל דירה.במהלך השנים דייר אחד בנה על הגג -גג רעפים(קיבל התר משאר הדיירים-פיצה את שאר הדיירים בהקמת דלת כניסה ואינטרקום) שאלתי-האם ברישום הבית המשותף תשתנה החלוקה היחסית של שאר הדיירים וסה"כ החלק היחסי של שאר הדיירים יקטן ע"ח הדייר שבנה.
טינה שלום רב,
במענה לפנייתך:
אם הגג אכן הוצמד לדירת השכן ונרשם כמוצמד בטאבו אזי חלקו של השכן מתוך החלק היחסי גדל ולכך השלכות על חלקם היחסי של יתרת הדיירים.
בברכה.
דרורית מלינרסקי- משרד משרד עורכי דין
*אין האמור בגדר יעוץ משפטי או אחר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מי שאמור לשלם על הנזקים הוא הבעלים של השטח או הצנרת שהם מקור הנזק מוזמנים לפנות למשרדנו להסבר או הכוונה עו"ד רפי רפאלי...
המשך תשובה