שלום האם תמיכת חלק מפרגולה בקירות חיצוניים של הבית המשותף מהווה שימוש סביר ברכוש המשותף, או שהנ"ל מהווה בניה ברכוש המשותף המצריך הסכמות הדיירים לכך? אציין שהפרגולה נבנתה בדירת גן שהחצר בה צמודה לדירה בטאבו לתשובה דחופה אודה. בתודה מראש הדר
שלום רב,
לצערי הרב, עדיין מדובר ברכוש המשותף המחייב הסכמה .
שיהיה בהצלחה - מיכל קמחי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש לבדוק רישומים והסכמים האם יש זכויות מעבר או זיקת הנאה? למה הכוונה שנים רבות? היכן הוקמה הגדר האם בגבול בין הדירות או בשטח אחד הדיירים? חסרים נתונים...
המשך תשובה