שלום האם תמיכת חלק מפרגולה בקירות חיצוניים של הבית המשותף מהווה שימוש סביר ברכוש המשותף, או שהנ"ל מהווה בניה ברכוש המשותף המצריך הסכמות הדיירים לכך? אציין שהפרגולה נבנתה בדירת גן שהחצר בה צמודה לדירה בטאבו לתשובה דחופה אודה. בתודה מראש הדר
שלום רב,
לצערי הרב, עדיין מדובר ברכוש המשותף המחייב הסכמה .
שיהיה בהצלחה - מיכל קמחי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מה שקובע זה מה רשום בתקנון, אם אין הצמדות בתקנון או הבהרה בעניין תשלום בתקנון כולם חייבים בתשלום מיסי וועד ע"פ חלקם היחסי גודל החנות או דירה...
המשך תשובה