היי, יש בבעלותי דירה בבניין משותף, אני לא משלם דמי ניהול כבר שלוש שנים, בעקבות מחלוקת עם חברת הניהול וועד הבניין. ועד הבניין החליט שהוא מונע ממני גישה לחדר התקשורת שבבניין, כתוצאה מזה אינני יכול לקבל שירותים כמו: כבלים, אינטרנט וכו׳. האם זה חוקי?
שלום רב,
מקובל כי לא ניתן להתנות מתן שירותים הנוגעים לרכוש המשותף והבית המשותף בתשלום מיסי הועד, כך שנדמה כי פעולת הועד אינה תקינה.
בברכה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
חסרים נתונים רבים. חשוב להבין מה בדיוק הוחלט באספות למה יועדו הכספים הקודמים בדיוק ומה כעת על הפרק זכותכם לבקש פירוט מדוייק על כל ההוצאות וההכנסות...
המשך תשובה