שרברב החליף צנרת ביוב שעוברת בין 3 דירות . בזמן העבודה מים נזלו מהקומה השניה לראשונה במשך יותר מ-10 שעות. רק למחרת הוא הבין את מקור הבעיה ותיקן. כתוצאה מכך לתקרת הקומה הראשונה נוצר נזק רציני. השאלה האם השרברב צריך לפצות את דיייר הקומה הראשונה?
.jpg)
הדייר שנפגע יכול לפנות לגורם המזמין של בעל המקצוע ואם הוא התרשל אותו גורם יכול לתבוע אותו או לשלוח הודעת צד ג' תלוי היכן תובעים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
א. לגבי התקנת סורג יש לבדוק מה רשום בתקנון הבית המשותף, בכל מצב לא נראה שהתקנת סורג תהווה בעיה, שונה הדבר אם יש מטרדים מדירתך אותם אתה אמור למנוע למידע נוסף המספר שלי מופיע בעמוד שלי באתר...
המשך תשובה