שלום, בבניין שלנו קיים חדר דיירים ועד כה היו משתמשים בו דיירי הבית בלבד. באסיפת הדיירים עלתה להצבעה האפשרות להשכיר אותו בתשלום לאנשים שאינם דיירי הבניין. הרעיון עבר בהצבעה ברוב של 25 בעד מול 7 נגד. שאלתי היא האם בגלל שמדובר בשטח משותף יש צורך בהסכמה של 100% מהדיירים? תודה
.jpg)
עקרונית האספה הכללית קובעת ברוב, אולם אם המיעוט מרגיש נפגע מההחלטה הוא יכול לפנות למפקחת
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
א. יש תקנות ונראה כי הצד השני חרג ב. לא ניתן לקבל סעדים או להרחיב חזית בכתב בגנה ג. לא ברור למה הכוונה תביעה כספית, אם מדובר בתביעה נזיקית אפשר לדחות התביעה תתקשרי ואסביר:...
המשך תשובה