מזה מספר שנים שלא מתקיימת אסיפת דיירים שנתית, לא מוצג מצב קופת הוועד. הוועד מנוהל כיום על ידי דייר אחד. האם יש דרך לפתור בעיה זו? בנוסף, לפני מספר שנים הייתה קיימת גינה בבניין. לאחר שבוצע שיפוץ חיצוני לבניין נהרסה הגינה ומאז אין גינה בבניין ואין נכונות מצד ועד הבית לפעול לחידוש הגינה. מה ניתן לעשות?
.jpg)
ניתן לשלוח מכתב התראה לוועד להסביר את החוק ולדרוש שייפעל בהתאם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש לבדוק שהדבר לא מפריע לשכנים יש לקבל הסכמת רוב, יש לוודא שלא מפריע לתמרון, לא מפריע מבחינת העיריה לחזות בניין, הסתרת נוף וכדומה...
המשך תשובה