העיריה הנחמדה שלנו לא מגישה אפילו בקשה לביזיון בימ"ש כנגד שכן שאחרי הרשעה וקנס על תנאי עודנו מתעלם מצו הריסה. האם נוכל אנו/ נציג ציבור/ סתם עו"ד - להגיש בקשה לביזיון בימ"ש ובקשה למימוש קנס על תנאי, למרות שפורמלית איננו צד בתיק? מה עוד נותר לנו לעשות, אם לא?
.jpg)
לא . הליך מעין פלילי שפתחה העיריה רק היא תוכל לסיימו, אתם יכולים לתבוע אותו אזרחית ככל שאתם נפגעים מהבניה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1. מותר לפרסם בלוח הבניין שמות דיירים שעדיין לא שלמו ללא תיאורים או השמצות 2. הסכמות כאלה מתקבלות על ידי רוב דיירים רגיל 3. אספה כללית מתנהלת פיזית די בכך שאחד לא יכול האספה לא תקינה...
המשך תשובה