שלום רב, נזק למעלית בבניין משותף בעקבות הצפה מאחת הדירות(חדירת מים לפיר). מדובר בדירה חדשה לאחר תמא 38 כאשר אוכלסה לאחרונה אך עדיין לא רשומה בטאבו על הדייר החדש. הבניין אושר לאכלוס אל עדיין ללא טופס 5 . היזם מתנער. אין חברת ניהול כרגע. מי אחראי לתיקון הנזק( מדובר בעשרות אלפי שקלים). תודה
.jpg)
יש לתבוע את הבעלים הרשום ואת חברת הבניה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
התקנת העמדה ברכוש המשותף מותרת וכך גם לקיחת חשמל פרטי ממחסן, בכדי לקחת חשמל מרכוש משותף נדרשת הסכמת הדיירים ובכל מצב יש לבצע בדיקת גורם מקצועי בכדי לבדוק כמה ניתן להעמיס...
המשך תשובה