שלום, אנו גרים במתחם של 7 בניינים. מזה 3 שבועות יש פיצוצי צנרת במתחם המשותף ואבדן רב של מים. ראש הוועד המרכזי מסוכסך עם אחד מראשי הוועדים ועקב כך מתחמק מתיקון הצנרת בתואנות שווא. ניסינו, מספר דיירים, לעקוף את השניים וסכסוכיהם והתחלנו לגבות כסף לתיקון , ראש הוועד פנה למקורביו ואסר עליהם לשלם עבור תיקון. בינתיים נגרם לנו נזק עצום ואנו תקועים. מה לעשות?
שלום רב,
להגיש צו עשה למפקחת
שיהיה בהצלחה- מיכל קמחי-זוארץ,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש הבדל בין מתחזק לפי חוק המקרקעין שלו סמכויות נרחבות לבין חברת ניהול שהינה ספק. מציע שתקבלו ייעוץ בעניין...
המשך תשובה