שלום רב. מה קורה במצב שבו יש חניה לשלושה בניינים ביחד כאשר לכל דייר יש חניה משלו אך ליד החניה שלנו יש שטח משותף קטן ואנשים פשוט זורקים את הרכב באמצע השטח הזה כך שהוא מקשה עלינו להיכנס לחניה? האם הועד אמור לטפל במצב כזה? כי הוא טוען שזאת חניה שלנו ולכן אנחנו צריכים לטפל למרות שחונים ליד החניה שלנו ולא בתוכה.
.jpg)
יש לשלוח מכתב התראה למפריעים לתמרון ואם לא עוזר להגיש תביעה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
כל החלטה סבירה שרוב הדיירים מקבל הינה תקינה ותנאי שמיעוט לא נפגע לגבי דרכים נוספות והצעות זה לא לפורום...
המשך תשובה