שלום גרה בקומה ראשונה, הוועד שתל ללא אישור מהדיירים 2 עצי פרי מול החלונות שלי, מפריע לי כי בעתיד יחסום אויר, שדה ראיה, אור, יהווה מקור ליתושים, ציפורים, עטלפים ושאר מטרדים, כמו כן, אלרגיה לעצי פרי. מה עושים?
.jpg)
א. אם רוב הדיירים ידרוש הם יחוייבו להוריד את העצים ובכל מצב הוועד מחוייב לוודא שהעצים לא יהוו לאף דייר מטרד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
הדבר עדיין לא נקבע בפסיקה, נראה שדי ברוב רגיל תלוי מה עלות לכל דייר יש הבדל בין בית 50 דיירים לבין בית עם 4 דיירים...
המשך תשובה