שלום וברכה , אנחנו גרים בבניין משותף של 7 דיריים. 3 מהם תחת אותו גג משותף בטאבו . לדירה בקומה העליונה יש מרפסת גג פרטית בטאבו (בערך כשליש משטח הגג) . שאלתי היא במקרה של תיקון גג (איטום או זיפות) האם שלושת הדירות צריכות להשתתף בעלות שווה בשווה או ביחס לשטח הגג שמשויך אליהם בטאבו? תודה מראש
.jpg)
יש לבדוק האם מדובר בגג משותף או גג מוצמד לפי זה התשלום יתבצע
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
תוכל להגיש תביעה לגילוי מסמכים אם לא נותנים לך אומלחליפין בקשה למינוי רואה חשבון מבקר שיבדוק את ספרי הנציגות במקרה כזה אתה תישא כנראה בהוצאות ותוכל לדרוש לאחר מכן אם יתגלו ליקויים משעותיים...
המשך תשובה