לפני מספר חודשים השכנה מלמה אמה שייש לה עובש בתקרה וזה בגלל הדירה שלי ואני הזמנתי מיד אינסטלטור שבדק אם קיימת נזילה בדירה של השכנה העובש נבע מחוסר אורור ודירה שלי נמצא כי אין ביותבצנרת של דירה נהבעיה היא באיטום של המקלחת שלי שטיפלתי בזה שאלותיי הם האם אני יכולה לתבוע את השכנה את התשלום שלמתי לאינסטלטור ? האם ניתן לתבוע אותה היות וחובת ההוכחה היתה שלה ? האם בעיית איטום היא קשורה לקבלן או אליי ?
.jpg)
עקרונית את יכולה לדרוש ממנה את ההחזר אם היא התרשלה והעובש לא ממך
אפ יש בעיית איטום ממך ואת תחת אחריות יש לפנות לקבלן אולם זו אחריותך כלפי השכנה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בהנחה שעניין המצלמות התקבל על ידי רוב באספה כללית, אינטרנט למצלמות זו תחזוקה שוטפת שעל בעלי הדירות לשלם, אין חובת תשלום של השוכרים כלפי הנציגות , יש חובת תשלום של השוכרים כלפי בעלי הדירות עימם הם חתמו...
המשך תשובה