שלום, אני גר בניין משותף שכרגע מתנהל בו שיפוץ חיצוני. במסגרת השיפוץ רוצים חלק מהדיירים לבנות גיר גבס בחדר הכניסה לצורך יצירת מחסן קטן לאופניים. האם זה חוקי? האם כל בעלי הדירות צריכים להסכים לבנייה כזו? האם צריך אישור בנייה רשמי לזה? תודה, רונן
שלום רב,
על כל תוספת בנייה יש צורך בהיתר וכן באישור האסיפה הכללית מדובר ברכוש משותף
שיהיה בהצלחה - מיכל קמחי- זוארץ,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
תלוי מהיכן נגרם הליקוי אם מרכוש משותף אז כל הדיירים נושאים בעלות, ואם ממרפסת המוצמדת לדירה מסויימת אזי בעל הדירה אמור לשאת בעלות, תתקשרי להסביר ואכוון אותך 0509000145...
המשך תשובה