שלום. אני גרה בבניין בו משפחה שבמשך שנים עושה נזקים כנגד הבניין וכנגד השכנים מדובר בהתגרויות חוזרות ונשנות כלפי כל אחד מהשכנים. פנייה שנעשתה לרשות אכיפת החוק עי הנפגעים לא מסייעת השכנים חיים בתחושה של פחד תמידי יש לציין, כי מדובר בשכונה של מבוגרים ועולים שאלתי היא כזאת- איך ניתן בסיוע משפטי לפנותם מהבניין? אודה למענה בדחיפות כי המצב בלתי נסבל ותודה מראש.
שלום רב,
ראשית הייתי מתחילה לפנות למשטרה
שנית, הייתי ממליצה במקרה זה לפנות לייעוץ פרטני
שיהיה בהצלחה - מיכל קמחי-זוארץ,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
עקרונית הוא לא חייב את אישור הדיירים לשינויים בתוך דירתו, אלא אם כן זה מסכן אותם לכן יש להוציא חוות דעת קונסטרוקטור ולהגיש צו מניעה מוזמנים לחזור אלי להמשך הסבר ...
המשך תשובה