שלום רב, יש לי מספר שאלות לגבי חניון של בנין הרשום בטאבו אודה לעזרתכם. בבנין שלנו קיים חניון פרטי ששייך לבנין והוא גם רשום בטאבו. ישנם מספר בנינים מסביב שמרשים לעצמם לחנות בחניון זה ועקב כך דיירי הבנין נקלעים למצוקת חניה קשה. 1. האם ניתן לשים שלט בכניסה לבניין שהחניה היא פרטית ושייכת אך ורק לבנין שלנו שאני מזכיר החניון רשום בטאבו הבנין ? 2. האם קיימת סמכות לפקח תנועה לתת דו"ח לרכב בחניה פרטית ולא ציבורית ? בנוסף אחד הדיירים טוען כי יש לו אישור לקבלת חניית נכה באיזור , השאלה היא האם מותר לעיריה לתת אישור כזה גם בחניה פרטית ? הרי החניה שייכת לכלל הדיירים ומעולם לא הוגדר חניית נכה בחניון זה. לפי מיטב הבנתי חניית נכים מוגדרת בחניות ציבוריות בלבד. תודה לעוזרים
שלום רב,
במקרה זה חשוב לראות את התקנון והתשריט של הבית ואז לענות .
ניתן לפנות למשטרה שיבקשו מהרכב לצאת מהחניה
יום טוב
מיכל קמחי-זוארץ,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מה זה הונחו? האם מדובר בחניות משותפות? האם הוועד סגר את המקום שם שילוט? בכדי להסיר אחריות יש לבצע פעולות מסויימות שלא ברור אם בוצעו...
המשך תשובה