שלום רב. רציתי להתייעץ לגבי מקרה בחברת סלקום. חברת סלקום חייבה אותי במשך כחצי שנה על קו פלאפון שלעולם לא הופעל. משעליתי על התקלה זיכו את החשבון שלי. בפועל הם עשו טעות וחייבו את החשבון שלי יותר ממה שהיו אמורים לזכות ועכשיו הם דורשים את הכסף חזרה, האם אני צריכה לספוג את הטעות שלהם? האם יכולה לתבוע אותם בגין עוגמת נפש לאחר שחייבו אותי חצי שנה ללא סיבה ואחרי זה זיכוי אותי בטעות יותר ועכשיו הם דורשים שאשלם להם את ההפרש? תודה על התשובה, הילה.
ככל שניתן זיכוי מעבר, ברור כי יש להשיבו.
לא עולה כי יש עילה לתביעה בגין עוגמת נפש.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון אבי עמור
053-7428202
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום נפתלי, מהפניה אני מבין שעצם מתן הדו"ח אינו שנוי במחלוקת. לכן, לדעתי, הסיכויים לבטלו נמוכים. באשר לריבית הפיגורים, מומלץ להגיש בקשה לביטולן על יסוד הנימוקים שצוינו בפנייתך. בהצלחה....
המשך תשובה