יש לי חוב משנת 2018 , משהו כמו 40,000 שקל שפשוט לא היה לי איך לשלם אז . לא שמעתי מהם כבר 3 שנים לפחות, ואין לי מושג אם פתחו לי תיק בהוצאה לפועל או לא (מפחד לבדוק ש). רציתי לדעת אם יש דבר כזה התיישנות ? או שהם יכולים פתאום לעקל לי את המשכורת בלי להודיע? אם אני פונה אליהם מיוזמתי היום, יש סיכוי למחוק את החוב בהסדר?

שלום רב,
חוב כספי מתיישן בחלוף 7 שנים ממועד היווצרותו, למעט אם ננקטו הליכים משפטיים העוצרים את מרוץ ההתיישנות.
אתה יכול לבדוק אם מתנהלים נגדך תיקי הוצאה לפועל באמצעות מערכת הזדהות לאומית.
בהצלחה!
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון אבי עמור
055-4532943
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, על מנת להשיב לשאלתך, צריך לבחון מועד יצירת החוב ביחס למועד צו פתיחת הליכים (ולו צו הפטר). ראה בעניין זה נוסח צו ההפטר שניתן בעניינך. בהצלחה! ...
המשך תשובה