אם אני רוצה להחזיר בעלות על סימן מסחר חזרה לבעליו הקודמים איזה טופס עלי למלא ? מהטפסים שיש באתר של רשם פטנטים לא מצאתי טופס שמתאים לי . יש בידי פרוטוקול האסיפה שמסכימים להחזרת הבעלות תודה על המענה
זולי שלום,
במקרה זה יש לבצע רישום העברת בעלות בסימן.
בברכה,
דן סגל, עו"ד
מנהל פורום סימני מסחר, שמות מתחם ומותגים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מורן אריאלי
055-4532998
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי מייק, אין זכויות יוצרים על רעיון אלא על היישום שלו. האם החבר היה שותף שלך? לא ברור את מה הוא גונב- האם את סימן המסחר או את העיצוב של המוצר עצמו? מומלץ להתייעץ עם עו"ד בהקדם ולהציג בפניו את כל ה...
המשך תשובה