שלום וברכה, אני בעלת חברה שעומדת להכניס שותפים, אנחנו נחזיק באותו מספר מניות אולם אני רוצה לשמור את הזכויות לסימן המסחרי אצלי. יש אפשרות לעשות זאת?
מרים שלום,
בהנחה שהסימן רשום על שם החברה, יש מספר אופציות להעביר את הזכויות אליך.
למשל לעשות העברת בעלות על הסימן מהחברה אליך, לפני הכנסת השותפים.
בברכה,
עו"פ ס.וינוגרדוב
מנהל פורום סימני מסחר ומדגמים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מורן אריאלי
055-4532998
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דליה שלום, עדיף שלא להשתמש בשמות קיימים במיוחד אם זו חברה מוכרת. אם כבר התחלת להשתמש את יכולה לנסות לרשום אצל רשם סימני המסחר, בסופו של דבר הוא יחליט אם השם כשיר לרישום בישראל. כמובן שגם לאחר הסכמתו ...
המשך תשובה