שלום וברכה, רציתי לדעת האטם זה אפשרי מבחינה חוקית וכו' להשתמש בסימן מסחרי אחד למספר חברות שנמצאות בבעלות זהה? תודה ויום טוב
אמירה שלום,
חברות שונות יכולות לעשות שימוש בסימן מסחר אחד, בכפוף לעריכת הסכמים מתאימים בין החברות.
בברכה,
דן סגל, עו"ד
מנהל פורום סימני מסחר, שמות מתחם ומותגים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מורן אריאלי
055-4532998
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי יונתן, האם סימן המסחר שלך רשום? ואם לא יש לבחון איזה סימן היה קיים קודם, כמה זמן החברה שלך קיימת וכמה של החברה המתחרה? לאחר מכן יש להוציא מכתב התראה מעו"ד ולציין את ההפרה ולבקש הסרה ופיצוי של ה...
המשך תשובה