שלום רב, ראיתי דגמים אופנתיים מסויימים של חברה גדולה שנמצאת בחו"ל, החברה לא משווקת לארץ ישראל. אני מעוניינת לייצר לבד את אותם הדגמים בשינויים קלים, ובצבעים שונים. האם זה נחשב העתקה?
אווה שלום,
אם הדגם שלך דומה עד כדי בלבול לדגם של החברה מחו"ל, אזי הוא בהחלט עלול להיחשב כהעתקה.
בברכה,
ס.וינוגרדוב עו"פ,
מנהל פורום סימני מסחר ומדגמים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מורן אריאלי
055-4532998
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

צחי שלום, במידה ואתה מגיש את הבקשה לרישום באתר המקוון בסוף התהליך המערכת תפנה אותך לאתר התשלומים. אם הגשת את הבקשה לרישום כאדם פרטי וללא עורך דין, תוכל לשלם גם בדואר ישראל באמצעות שובר (את השובר מק...
המשך תשובה